Глибоцька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Проекти рішень сесії №0000 «Про зміну назви та затвердження Статуту Глибоцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області в новій редакції»»

Кількість переглядів: 636
Скликання: VII скликання
Сесія: 54 сесія
Тип документу: Проекти рішень сесії
Дата: 28.05.2019
Номер документу: 0000
Назва документу: Про зміну назви та затвердження Статуту Глибоцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області в новій редакції»
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.05 МБ)

УКРАЇНА

Глибоцька селищна рада

Глибоцького району

Чернівецької області

         54 сесія

VII скликання

РІШЕННЯ     

                                                                                                        ПРОЕКТ                                                                    

від «___»____________2019 року                                                     № ________

Про зміну назви та затвердження Статуту Глибоцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області в новій редакції»

 

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,   Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», враховуючи рекомендації постійних комісій селищної ради від «__»__________2019 року, селищна рада,

ВИРІШИЛА:

  1. Змінити назву Глибоцького дитячого навчального закладу (ясла-садок) «СОНЕЧКО» на Глибоцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області.

 

  1. Затвердити Статут Глибоцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області в новій редакції.
  2. Керівнику закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «СОНЕЧКО» Глибоцької селищної ради Чернівецької області, Загудаловій Олімпії Салванівні здійснити  державну реєстрацію Статуту  в новій редакції у державного реєстратора.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради (Чубрей Ю. Г.).

 

Глибоцький селищний голова                                            Г.С. Ванзуряк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Глибоцької селищної ради

від «__»__________ 2019 року

№___________

 

 

 


 
 

СТАТУТ

Глибоцького закладу дошкільної освіти

(ясла-садок) «СОНЕЧКО»

Глибоцької селищної ради Чернівецької області

(нова редакція)
 

 


 

       


 
 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Глибока

2019р.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 

1.1. Заклад дошкільної освіти «Сонечко» (далі – ЗДО)  перебуває в комунальній власності Глибоцької селищної ради.

1.2. Юридична адреса ЗДО: 60400, Чернівецька обл., Глибоцький р-н, смт.Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні, 77-а, тел. 2-17-42.

1.3. Засновник: Глибоцька селищна рада, здійснює фінансування ЗДО, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

1.4. ЗДО в своїй діяльності керується Конституцією України,  Законами  України "Про освіту", "Про  дошкільну освіту", Положенням  про  дошкільний  навчальний  заклад  України  (далі - Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305, іншими нормативно-правовими актами,  власним статутом.

1.5. ЗДО є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами, реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства.

1.6.   Головною  метою  ЗДО  є  забезпечення реалізації   права   громадян   на   здобуття  дошкільної  освіти, задоволення  потреб  громадян  у  нагляді, догляді та оздоровленні дітей,  створення  умов  для  їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.7. Діяльність ЗДО направлена на реалізацію
основних завдань  дошкільної  освіти: збереження та зміцнення
фізичного і психічного здоров'я дітей; формування їх особистості,
розвиток  творчих  здібностей  та нахилів; забезпечення соціальної
адаптації та готовності продовжувати освіту.

1.8.  ЗДО самостійно приймає рішення і здійснює діяльність    в    межах    компетенції,    передбаченої    чинним законодавством, Положенням  та даним статутом.

 

1.9. ЗДО несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

реалізацію  головних  завдань  дошкільної  освіти, визначених
Законом України "Про дошкільну освіту";

     забезпечення  рівня дошкільної освіти у межах державних вимог
до її змісту, рівня і обсягу;

     дотримання     фінансової     дисципліни     та    збереження
матеріально-технічної бази.

 

    1.10.  Взаємовідносини  між ЗДО з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

 

II. КОМПЛЕКТУВАННЯ  ЗДО
 

    1. ЗДО розрахований на 225 дітей.
    2. ЗДО  першочергово задовольняє потреби жителів Глибоцької ОТГ в здобутті дошкільної освіти (ст.11 Закону України «Про дошкільну освіту»).
    3. При наявності вільних місць під час комплектування груп в ЗДО «СОНЕЧКО»  Глибоцької селищної ради Чернівецької області, зараховуються діти незалежно від місця проживання, реєстрації місця проживання та інших обставин та ознак (ст.3 Закону України «Про освіту»).
    4. Групи комплектуються за одновіковими ознаками.
    5. В ЗДО функціонують групи загального розвитку.
    6. ЗДО має групи з денним режимом перебування дітей.
    7. Наповнюваність групп становить:
  • ясельні – 15 дітей;
  • дошкільні – 20 дітей.
    1. Для зарахування дитини в ЗДО необхідно пред’явити:

медичну довідку;

  • свідоцтво про народження дитини;
  • місце реєстрації одного з батьків;
  • документи на право надання пільг ( для пільгових категорій).
    1. За дитиною зберігається місце в ЗДО:
  • в разі її хвороби;
  • карантину;
  • санаторного лікування;
  • на час відпустки батьків, або осіб, що їх замінюють;
  • в  літній оздоровчий період – 75 днів.
    1. Відрахування дитини можливе:
  • за бажанням батьків, або осіб,що їх замінюють;
  • на підставі медичного висновку про стан здоров’я, що виключає можливість її подальшого перебування в ЗДО;
  • невідвідування  без поважної причини протягом 14 днів;
  • в разі несплати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

Термін попередження батьків про виключення дитини з ЗДО – 2 тижні.

III. РЕЖИМ РОБОТИ ЗДО
 

3.1. ЗДО працює за п’ятиденним режимом роботи.

       Робочий день – 10,5 годин, з 8.00 до 18.30.

       Вихідні: субота, неділя, святкові дні.

 

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗДО
 

4.1. Навчальний рік починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.

Літній оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.

4.2. Навчальний заклад здійснює свою діяльність згідно річного плану роботи і перспективних та календарних планів роботи всіх вікових груп,  який  складається  на  навчальний  рік  та  період оздоровлення.

 4.3. Річний план схвалюється педагогічною радою, затверджується керівником ЗДО.

4.4. План роботи на оздоровчий період погоджується з Глибоцьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

4.5. Всі групи ЗДО працюють на українській мові навчання і виховання.

4.6. Освітній процес в ЗДО проходить за програмами «Впевнений старт», «Я у Світі», «Дитина», «Зернятко», вибір програми і методична робота затверджується педагогічною радою.

4.7. ЗДО організовує освітній процес за такими пріоритетними напрямками:

-   інтелектуальний розвиток;

-   правова освіта;

-   екологічне виховання;

-   фізкультурно-валеологічний розвиток;

-   краєзнавчо – туристична діяльність;

-   народознавство;

-   театралізована діяльність.

4.8. Додаткова освітня послуга – гурток вивчення англійської мови.

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ  У ЗДО
 

5.1. Порядок забезпечення продуктами харчування здійснюється згідно з укладеними угодами з організаціями, підприємствами, фізичними особами з дотриманням санітарно-гігієнічних правил і норм та вимог чинного законодавства України.

5.2. В ЗДО встановлений 3-х разовий режим харчування. В оздоровчий період вводиться другий сніданок  в 10 год.30хв.

5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на старшу дієтсестру та керівника ЗДО.

       Відповідальні за відбір добових проб – кухарі зміни.

VI. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗДО
 

6.1. Медичне обслуговування дітей ЗДО здійснюється дитячим відділенням поліклініки та дитячого відділення Глибоцької  ПМСД на  безоплатній основі.

6.2. Медичний персонал здійснює:

-   проведення обов’язкових медичних оглядів;

-   контроль за станом здоров’я та фізичним розвитком дітей;

-   організацією фізичного виховання та оздоровлення;

-   дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил;

-   режимом та якістю харчування.

 

6.3. ЗДО надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

VII. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
 

7.1.  Учасниками  навчально-виховного  процесу  у ЗДО  є:

-  діти дошкільного віку;

-  керівник;

-  заступники керівника;

-  педагогічні  працівники;

-   медичні працівники;

-   помічники вихователів та  няні;

-  батьки  або особи, які їх замінюють;

-  фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
 

7.2. За успіхи в праці встановлені такі форми морального і матеріального заохочення:

-  Грошова премія;

-  Грамоти;

-   Звання «Вихователь – методист», «Старший вихователь»;

-   Підвищення категорії під час проходження атестації.

 

 7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:

 безпечні та   нешкідливі   для   здоров'я   умови  утримання, розвитку, виховання і навчання;

 захист від будь-якої інформації,  пропаганди та агітації,  що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;

 захист від  будь-яких  форм експлуатації та дій,  які шкодять здоров'ю дитини,  а  також  фізичного  та  психічного  насильства, приниження її гідності;

 захист права на здоровий спосіб життя.

 

 7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:

 обирати    і    бути   обраними   до   органів   громадського самоврядування закладу;

 звертатися до відповідних органів управління освітою з питань
розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

брати  участь  в  покращенні  організації навчально-виховного
процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;

 відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

 захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних
органах і суді;

інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

 

Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:

своєчасно  вносити  плату  за харчування дитини в ЗДО у встановленому порядку;

своєчасно   повідомляти   ЗДО про  можливість відсутності або хвороби дитини;

 слідкувати за станом здоров'я дитини, та її охайністю;

 інші права, що не суперечать законодавству України.

 

 7.5.  На  посаду педагогічного працівника ЗДО приймається  особа,  яка  має  відповідну вищу педагогічну освіту, забезпечує  результативність  та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.

 7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про
працю, Законами  України "Про освіту", "Про дошкільну
освіту" іншими нормативно-правовими актами, прийнятими
відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.
    

7.7. Педагогічні працівники мають право:

на  вільний  вибір  педагогічно  доцільних  форм,  методів  і
засобів роботи з дітьми;

брати участь у роботі органів самоврядування ЗДО;

на  підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях,
нарадах тощо;

проводити    в    установленому   порядку   науково-дослідну,
експериментальну, пошукову роботу;

вносити пропозиції щодо поліпшення роботи ЗДО;

на   соціальне  та  матеріальне  забезпечення  відповідно  до законодавства;

об'єднуватися  у  професійні  спілки  та  бути  членами інших
об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

на захист професійної честі та власної гідності;

на інші права, що не суперечать законодавству України.

 

 7.8. Педагогічні працівники зобов'язані:

 виконувати  статут,  правила  внутрішнього  розпорядку, умови
контракту чи трудового договору;

 дотримуватися   педагогічної   етики,  норм  загальнолюдської
моралі, поважати гідність дитини та її батьків;

 забезпечувати  емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких
форм  експлуатації  та  дій,  які шкодять її здоров'ю, а також від
фізичного та психологічного насильства;

 брати  участь  у  роботі  педагогічної ради та інших заходах,
пов'язаних   з   підвищенням   професійного   рівня,  педагогічної
майстерності, загальнополітичної культури;

 виконувати накази та розпорядження керівництва;

 інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.

 

7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу керівником
ЗДО .

7.10.  Працівники ЗДО несуть відповідальність за збереження життя,  фізичне і психічне здоров'я дитини згідно із законодавством.

7.11. Працівники ЗДО у відповідності до ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» проходять періодичні безоплатні медичні огляди в Глибоцькій ЦРКЛ та ПМСД  -    2 рази в рік.

7.12. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка здійснюється раз в 5 років  відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

7.13.  Педагогічні  працівники,  які  систематично  порушують
статут,  правила  внутрішнього  розпорядку дошкільного закладу, не
виконують   посадових   обов'язків,  умови  колективного  договору
(контракту)   або   за  результатами  атестації,  не  відповідають
займаній  посаді,  звільняються  з  роботи  відповідно  до чинного
законодавства.
 

VIII. УПРАВЛІННЯ ЗДО
 

8.1. Управління ЗДО здійснюється  його засновником – Глибоцькою селищною радою Чернівецької області.

8.2. Безпосереднє керівництво роботою ЗДО здійснює його директор, який призначається і звільняється Управлінням освіти Глибоцької селищної ради Чернівецької області з дотриманням чинного законодавства.

Керівник ЗДО:

  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти визначених законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти в межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю ЗДО;
  • діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
  • розпоряджається в установленому порядку майном і коштами ЗДО і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
  • приймає на роботу та звільняє з роботи працівників ЗДО;
  • видає розпорядження в межах своєї компетенції та контролює їх виконання;
  • затверджує штатний розклад за погодженням з  Управлінням освіти Глибоцької селищної ради Чернівецької області;
  • контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  • затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом ЗДО;
  • забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей та працівників;
  • контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей відповідно їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  • підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки та дослідницько-експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками або особами, що їх замінюють;
  • щороку звітує про освітню, методичну, економічну, фінансово-господарську діяльність ЗДО на загальних зборах (конференціях) колективу ЗДО,  батьків та осіб, що їх замінюють.

 

8.3. Постійно діючий колегіальний орган в ЗДО -  педагогічна рада, до складу якої входять: керівник ЗДО, вихователь-методист, педагогічні та медичні працівники та інші спеціалісти.  Запрошеними можуть бути члени батьківського комітету ЗДО. З правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, вчителі, батьки. Голова педради – керівник ЗДО.

Педагогічна рада ЗДО:

  • розглядає питання освітнього процесу в ЗДО та приймає відповідні рішення;
  • організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження інноваційних методик та передового педагогічного досвіду;
  • приймає рішення з  інших питань професійної діяльності медпрацівників.

  Педагогічні ради плануються довільно,  відповідно до потреб ЗДО.

  Кількість засідань педради – 3-4 рази на рік.

  8.4. Органом громадського самоврядування ЗДО є загальні збори батьків та членів колективу ЗДО – не рідше 1 разу на рік.

Кількість учасників загальних зборів від працівників дошкільного закладу -  16, батьків -  36.

Термін повноважень – 1 рік.

Рішення приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

 Загальні збори:

  • обирають раду ЗДО, її членів і голову, встановлюють термін її повноважень;
  • заслуховують звіт керівника закладу, голови ради дошкільного закладу з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
  • розглядають питання освітньої, методичної та господарсько-фінансової діяльності ЗДО;
  • затверджують основні напрямки вдосконалення роботи і розвитку ЗДО.

 

8.5. У період між загальними зборами діє рада ЗДО.

Кількість засідань ради - за потребою.

Члени ради: батьки, члени колективу, спонсори, тощо.

Засідання ради є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 її членів.

Рада організовує:

  • виконання рішень загальних зборів;
  • розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти;
  • зміцнення матеріальної бази;
  • поповнення й використання бюджету закладу;
  • вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
  • погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.

8.6.  У  ЗДО може  діяти піклувальна рада – орган  самоврядування,  який  формується  з  представників органів виконавчої   влади,  підприємств,  установ,  навчальних  закладів, організацій,  окремих  громадян з метою залучення громадськості до вирішення проблем освіти, забезпечення сприятливих умов ефективної роботи дошкільного закладу.

     Піклувальна  рада  створюється за рішенням  загальних  зборів  або  ради  ЗДО.

 Члени піклувальної  ради  обираються  на  загальних  зборах  дошкільного закладу і працюють на громадських засадах. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів  піклувальної  ради.  Кількість  засідань  визначається  їх
доцільністю.

 Основними завданнями піклувальної ради є:

  • співпраця з органами виконавчої влади, підприємствами та установами з метою поліпшення умов перебування дітей в ЗДО;
  • сприяння зміцненню матеріально-технічної бази ЗДО;
  • сприяння залученню додаткових джерел фінансування ЗДО;
  • сприяння проведення заходів, спрямованих на охорону здоров’я дітей;
  • організація дозвілля та оздоровлення дітей та працівників ЗДО;
  • всебічне зміцнення зв’язків між родинами дітей та ЗДО;
  • сприяння соціально-правового захисту учасників освітнього процесу.


IX. МАЙНО ЗДО
 

9.1. Майно ЗДО перебуває в комунальній власності.

9.2. Відповідальність за збереження:

-  твердий інвентар – завгосп;

-  м’який інвентар – кастелянша;

-  технічні засоби та музичні інструменти – музичні керівники;

- Педагогічна та методична література, іграшки, демонстраційний матеріал – вихователь-методист;

-  Продукти харчування – комірник ЗДО.

 

X. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ  ЗДО
                      

10.1 Джерелами фінансування ЗДО є кошти:

-    засновника ЗДО;

- відповідних бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;

-    батьків, або осіб, що їх замінюють;

-  добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб;

-    інші надходження, що не суперечать чинному законодавству.

10.2. ЗДО за погодженням з засновником ЗДО має право:

-    придбати та орендувати необхідне йому майно та обладнання;

- отримувати допомогу від підприємств, організацій, установ та фізичних осіб;

-  здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для проведення освітньої діяльності згідно з законодавством.

 

10.3. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в ЗДО визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковується ЗДО.

За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік здійснюється централізованою бухгалтерією.

XI. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗДО
 

11.1. Основною формою контролю за діяльністю ЗДО є державна атестація, що проводиться один раз на 10 років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

11.2. Контроль за дотриманням ЗДО державних вимог змісту, рівня і обсягу дошкільної освіти здійснюється місцевими органами виконавчої влади: Управління освіти Глибоцької селищної ради Чернівецької області.

11.3. Зміст, форма та періодичність контролю не пов’язаного з освітнім процесом здійснюється:

- Держаудитслужбою;

- Глибоцьке районне Управління ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області;

- засновником ЗДО.

 

 

Глибоцький селищний голова                                           Г.С.Ванзуряк         

 

М.П.   


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь