Відбулась запланована он-лайн зустріч представників апарату ради з експертами програми DOBRE по компоненту «Місцеві бюджети та фінансове управління»
Відповідно до Плану роботи компоненту «Місцеві бюджети та фінансове управління» 3 березня 2021 року відбулась запланована он-лайн зустріч щодо обговорення наявних документів, процедур, практик та операцій стосовно сфери управління фінансами Глибоцької громади.
Учасниками даної зустрічі були: основний координатор діяльності в нашій громаді - програмний спеціаліст з розвитку громад у Західному регіоні програми DOBRE Марина Дудяк, Ігор Дорош - консультант з фінансового управління проекту «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)», відповідальна особа в громаді по проекту програми DOBRE Світлана Григоренко, начальник фінансового відділу громади Ольга Сльоз, головний бухгалтер - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Герман Арета, начальник відділу земельних відносин та комунальної власності Ольга Зайцева, головний спеціаліст фінансового відділу Мар’яна Мензак, головний бухгалтер Ольга Лупуляк та економіст Валентина Зеленівська Глибоцького виробничого управління житлово-комунального господарства.
На зустрічі було проведено обговорення та отримання відповідей, поданої 28 січня 2021 року інформації щодо наявних в громаді документів, процедур, практик та операцій стосовно сфери управління фінансами, для подальшого здійснення оцінки управління фінансами нашої громади.
Дане обговорення отриманих відповідей дасть змогу з формувати звіт щодо оцінки фінансового управління.
Зустріч проведено у рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Глибоцька селищна рада територіальної громади є партнером Програми DOBRE у Чернівецькій області.