Глибоцька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Законодавче регулюювання правонаступництва у трудових відносинах при зміні власника підприємства та нові підходи до роботи за сумісництвом

Дата: 05.12.2022 10:20
Кількість переглядів: 157

Кабінет Міністрів України підтримав проект закону «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України щодо правонаступництва у трудових відносинах».


Законопроектом визначається правонаступництво у трудових відносинах, яким є продовження трудових відносин з працівниками у разі зміни власника підприємства, установи, організації, їх реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), зміни власника майна або його частин, що використовуються роботодавцем-фізичною особою у підприємницькій діяльності.


У разі такого правонаступництва трудові відносини працівників продовжуються із правонаступником.
Також законопроектом встановлюється обов’язок роботодавця продовжувати дію трудового договору у разі передачі власником бізнесу або його частин іншій особі, а також інформування роботодавцями працівників та їх представників про: дату (орієнтовну дату) та причини правонаступництва; правові, економічні (технологічні, структурні) та соціальні наслідки правонаступництва або наслідки аналогічного характеру, а також дії, які впливатимуть на трудові права працівників.


Передбачено, що правонаступник зобов’язаний письмово або в електронній формі надати працівникам та їх представникам зазначену вище інформацію не пізніше ніж за десять робочих днів до початку дій, які впливатимуть на трудові права та інтереси працівників.


Законопроектом передбачається можливість працівників та їх представників ініціювати консультації з роботодавцем щодо причин прийняття рішення про правонаступництво та його правових, економічних та соціальних наслідків для працівників, а також заходів, які планується запровадити для уникнення цих наслідків чи їх пом’якшення.

За інформаційним повідомленням сайту Міністерства економіки України



Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2022 року № 1306 скасована постанова від 3 квітня 1993 року № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій», а розпорядженням № 1047-р цього ж дня скасований наказ Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року № 43 «Про затвердження Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій».

Скасування зазначених документів знімає обмеження щодо тривалості робочого часу на роботі за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій.


Саме цими документами було визначено, що тривалість роботи за сумісництвом не може бути більшою чотирьох годин на день і повного робочого дня у вихідний  день, а загальна тривалість роботи за сумісництвом упродовж місяця не могла перевищувати половини місячної норми робочого часу.


У той же час, окремим категоріям працівників державного сектору економіки варто пам’ятати про обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції».


Більше інформації на інформаційному порталі:  https://pratsia.in.ua


УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРАЦІ ВІДКРИТЕ ДО СПІВПРАЦІ З РОБОТОДАВЦЯМИ » Управління  Держпраці у Хмельницькій області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь