ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з організації та забезпечення безпеки діяльності, схоронності майна та особистої безпеки
Глибоцька селищна рада територіальної громади
Чернівецького району Чернівецької області
технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з організації та забезпечення безпеки діяльності, схоронності майна та особистої безпеки, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування - Глибоцька селищна рада територіальної громади.
Місцезнаходження - вул. Шевченка, буд.1 смт. Глибока Чернівецької області 60400.
Ідентифікаційний код – 04417004.
Категорія – орган місцевого самоврядування – територіальна громада.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з організації та забезпечення безпеки діяльності, схоронності майна та особистої безпеки» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 79710000-4 (Охоронні послуги).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-01-14-004632-a.
.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 480 000 грн.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, замовнику необхідно визначити очікувану вартість предмета закупівлі, а саме методом порівняння ринкових цін (відповідно до середньої ціни вартості послуг охоронників по місту Харкову за 1 час охорони та обсягу надання закуповуючих послуг 7550 годин охорони).
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з очікуваної потреби у послугах на період з 01.01.2025р. по 31.12.2025р. Забезпечення фізичної охорони об’єкту: 1 пост пн-пт з 18.00 до 08.00, сб-нд цілодобово, в обсязі 6150 людино-годин і 1 пост на вимогу замовника, в обсязі 1400 людино-годин та 7 об’єктів пультової охорони. Очікувана вартість предмета закупівлі 480000 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення: 480 000 грн. згідно з рішенням 58-сесії 8-го скликання Глибоцької селищної ради від 20.12.2024 року №2685-58/24 «Про бюджет Глибоцької селищної територіальної громади на 2025 рік»».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Строк надання - з дати укладання договору до 31.12.2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері регулювання охоронної діяльності: Закону України від 25.12.2015 № 922-УIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VІ, згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 та інших нормативно-правових актів діючого законодавства. Забезпечення цілодобового надання послуг, забезпечення цілісності Об'єкту охорони та недоторканості майна, що на ньому зберігається, підтримання громадського порядку та безпеки, забезпечення недоторканості працівників Замовника та відвідувачів.
Вимоги до надання послуг з охорони Об’єкту
- Працівники охорони Виконавця під час надання послуг за необхідності повинні бути забезпечені спеціальними засобами захисту відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» № 97 від 11.02.2013.
- Наявність у працівників Виконавця уніформи, яка має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту та мати розпізнавальні знаки.
- Виконавець призначає зі складу підпорядкованого персоналу особу, відповідальну за організацію охорони об’єкта Замовника, визначеного укладеним договором.
- Виявлення, запобігання та припинення несанкціонованих проникнень на об'єкт охорони.
- Виявлення, запобігання та припинення протиправного заволодіння майном на об’єкті охорони.
- Виявлення, запобігання та припинення протиправного використання майна на об'єкті охорони.
- Виявлення, запобігання та припинення заподіянню об'єкту охорони збитків шляхом умисного пошкодження або знищення майна, протиправного посягання на особисту безпеку осіб, які перебувають на території об’єкта охорони.
- Виявлення, запобігання та припинення заподіяння майнової шкоди об'єкту охорони, ушкодження здоров'я фізичним особам шляхом очевидних порушень техніки безпеки, належних умов зберігання майна, або внаслідок стихійного лиха, аварій, катастроф та інших надзвичайних подій за відсутності протиправних дій щодо об'єкта охорони.
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій,
уповноважена особа ______________ Світлана ГРИГОРЕНКО