Глибоцька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Положення про відділ житлово-комунального господарства, праці, соціального захисту населення, транспорту та благоустрою

 

 

УКРАЇНА

ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

9 СЕСІЯ

             VIII СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 

від 16 липня 2021 року                                                                579-921

 

Про внесення змін до Положення про відділ

житлово-комунального господарства, праці,

соціального захисту населення, транспорту

та благоустрою

  

 

                Відповідно до ст.25, ч. 4, ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій селищної ради від 16 липня 2021 року, селищна рада

       ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до Положення про відділ житлово-комунального господарства, праці, соціального захисту населення, транспорту та благоустрою, а саме: виключити питання благоустрою та служби у справах дітей.
  2. Внести зміни у назву відділу, а саме: виключити слово «благоустрій».
  3. Затвердити Положення в новій редакції (додаток 1).
  4. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю. Т.)

 

 

 

Глибоцький селищний голова                                          Григорій ВАНЗУРЯК

 

 

       Додаток № 1

                                                                        до рішення Глибоцької селищної ради

                                                                        від 16.07.2021 № 579-9/21

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ житлово-комунального господарства, праці,

соціального захисту населення та транспорту

виконавчого комітету Глибоцької селищної ради

 (нова редакція)

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ житлово-комунального господарства, праці, соціального захисту населення та транспорту Глибоцької селищної ради Глибоцької селищної територіальної громади (далі – Відділ) утворюється за рішенням Глибоцької селищної ради та є структурним підрозділом селищної ради.

1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, заступнику селищного голови.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Статутом Глибоцької селищної  територіальної громади, рішеннями селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.

 

2. Завдання та повноваження Відділу:

2.1. Основними завданнями відділу у сфері житлово-комунального господарства та транспорту  є:

- забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства (у тому числі у сфері питної води та питного водопостачання, теплопостачання, енергоефективності та енергозбереження, ціно-, тарифоутворення і розрахунків за житлово-комунальні послуги);

- забезпечення організації обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства, надання ритуальних, готельних та інших послуг, підготовка пропозицій щодо формування цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, а також норм їх споживання, здійснення контролю за їх додержанням;

- забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері соціального захисту та зайнятості населення шляхом здійснення нагляду за додержанням на території територіальної громади вимог законодавства у цих сферах, виконання відповідних державних і місцевих програм соціального захисту та зайнятості населення, надання якісних соціальних послуг.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. Бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства та транспорту, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту селищного бюджету;

2.2.2. Координує роботу, пов’язану з наданням населенню на території територіальної громади житлово-комунальних послуг підприємствами надавачами цих послуг незалежно від форми власності;

2.2.3 Розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства територіальної громади в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків;

2.2.4. Здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства незалежно від форми власності;

2.2.5. Вживає заходів до оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами;

2.2.6. Розробляє і реалізує місцеві програми у сфері питної води та питного водопостачання, бере участь у розробленні і реалізації державних та регіональних програм у цій сфері;

2.2.7 Розробляє і реалізує місцеві програми та бере участь у розробленні і реалізації державних цільових програм у сфері теплопостачання та енергозбереження;

2.2.8 Здійснює аналіз стану сфери теплопостачання;

2.2.9. Здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об’єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

2.2.10. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків;

2.2.11. Забезпечує реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг;

2.2.12. Аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку;

2.2.13. Сприяє прискоренню передачі об’єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальних громад;

2.2.14. Сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування, будівництва нових та реконструкції діючих об’єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом;

2.2.15. Здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства;

2.2.16. Вживає заходів до поліпшення умов охорони праці на підприємствах, в установах та організаціях житлово-комунального господарства на території територіальної громади;

2.2.17. Здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства та  транспорту  відповідно до законів;

2.2.18. Забезпечує у межах своїх повноважень нагляд за додержанням законодавства про працю, зайнятість, альтернативну (невійськову) службу, трудову міграцію, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення;

2.2.19. Забезпечує виконання державних і місцевих програм соціального захисту населення, виконує функції головного розпорядника коштів селищного бюджету.

2.2.20. Розроблення та організація виконання комплексних програм поліпшення соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку та всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання.

2.2.21. Сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єкт соціальної інфраструктури, направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення.

2.2.22. Виконання функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійсненню заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету.

2.2.23. Забезпечує реалізацію заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування.

2.2.24.  Аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на території громади, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях.

2.2.25.  Аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці, бере участь у розробленні та здійсненні територіальної програми зайнятості населення, заходів, спрямованих на реалізацію довгострокової державної політики розвитку трудового потенціалу.

2.2.26. Здійснює контроль за додержанням законодавства про соціальний захист та соціальне обслуговування населення, своєчасною виплатою заробітної плати, запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством.

2.2.27. Організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечує надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

2.2.28. Аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам та подає селищному голові пропозиції з цих питань;

2.2.29. Забезпечує надання відповідно до законодавства державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги.

2.2.30. Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення та соціальне обслуговування.

2.2.31. Організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів.

2.2.32. Сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги.

2.2.33. Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку.

2.2.34. Формує банк даних інвалідів, сприяє інтеграції інвалідів у суспільство, безперешкодному їх доступу до об’єктів соціальної інфраструктури, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів.

2.2.35. Організовує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, їх санаторно-курортне лікування, в межах наданих повноважень сприяє забезпеченню інвалідів в установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації;

2.2.36. Забезпечує у разі потреби влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів, надає допомогу в організації роботи зазначених установ та закладів.

2.2.37. Сприяє благодійним, релігійним організаціям, громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах.

2.2.38. Сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери.

2.2.39. Підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління у складі єдиної інформаційної мережі Мінпраці, а також єдине комп’ютерне інформаційне і телекомунікаційне середовище.

2.2.40. В установленому порядку формує базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, та веде їх персоніфікований облік.

2.2.41. Формує та підтримує в актуальному стані базу даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги.

2.2.42. Забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань.

2.2.43. Вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

2.2.44. Сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам.

2.2.45. Організовує в межах своєї компетенції надання громадянам соціальних послуг, в тому числі платних, суб’єктами, що надають соціальні послуги, забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги, координує та контролює діяльність зазначених суб’єктів

2.2.46. Подає пропозиції органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги.

2.2.47. У межах компетенції організовує роботу з визначення потреби громадян у соціальних послугах, забезпечує їх планування та визначає обсяг видатків з відповідного місцевого бюджету на надання таких послуг.

2.2.48. Здійснює розгляд звернень та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

2.2.49. Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції.

2.2.50. Інформує населення з питань, що належать до його компетенції, через засоби масової інформації.

2.2.51. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.

2.3. При здійсненні повноважень Відділ зобов’язаний:

2.3.1. Забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України та Статуті Глибоцької селищної об’єднаної територіальної громади.

2.3.2. Забезпечити виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи.

2.3.3. Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.

 

3. Права Відділу

3.1. Відділ має право:

- скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;

- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- подавати виконавчому комітету пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил;

- вимагати від керівників та інших посадових осіб державних установ, суб’єктів підприємницької діяльності, громадян, у власності або користуванні яких знаходяться об’єкти інфраструктури, усунення виявлених правопорушень у галузі  транспортних магістралей тощо;

- здійснювати контроль за наданням інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством.

- здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення допомоги.

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів селищної ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

- подавати на розгляд селищної ради, Департаменту праці та соціального захисту населення ОДА пропозиції з питань, що належать до компетенції Відділу.

3.2. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян та громадянами.

 

4. Керівництво Відділом

4.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою на конкурсній основі. Призначення інших працівників Відділу здійснюється селищним головою за поданням начальника відділу, погодженим із заступником селищного голови з діяльності виконавчих органів. 

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами селищної ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських (селищних, сільських) рад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях селищної ради, її виконавчого комітету, нарадах селищного голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва селищної ради, пов’язані з діяльністю Відділу.

5. Заключні положення

5.1. Виконком селищної ради створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.

5.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.

5.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.

 

 

Секретар селищної ради                                                           Олена БАДЮК

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь